К основному контенту

Hori Flex Controller by AbleGamers #soeveryonecangame (13.n)

 AbleGamer on projekt, mille eesmärk on anda rohkem võimalusi inimestele, kelle liikumistegevus on piiratud puue tõttu. AbleGamers projekt on orienteeritud arvutimängudele, mille kaudu nad tahavad saavutada oma eesmärki aitamises inimestele, kelle võimalused on piiratud. 

Pilt 1. Hori Flex Controller ühendatud Switch konsooli, lisajoystick'u ja kahe tuginupudega.


Hori Flex Controller on tugimasin, millega on võimalik ühendada näiteks oma Switch mängukonsooli (nagu on näidatud pildil) ja AbleGamers'i teised tuginupud ja joystick'ud. Mõnedel inimestel puudub võimalus mängida arvutimänge see tõttu, et nende kättetegevus on piiratud ning tavalised väiksed nupud ja joystick'ud nendele ei sobi. Hori Flex Controlleriga on võimallik ühendada mõned tuginupud ja joystick'ud ning need võiks paigutada nii moodi, kuidas inimesele oleks mugavam selleks, et mänge mängida. 

Hori Flex Controller oli väljamõeldud inimesele, kellel on lihasdüstroofia ja/või teised puued, mis piiravad kättetegevust. Kontrolleri peal on juba olemas mõned nupud selleks, et inimestele oleks mugavam mängida ning navigeerida Switch'i menüüs. See kontroller on võimalik paigutada nii moodi, nagu on vaja, selle jaoks on olemas abivahend, mis võimaldab selle mugav paiknemist.

Pilt 2. Abivahend Hori Flex Controller'i jaoks

Hori Flex Controller'il on ka oma äpp, mis aitab selles, et õigesti seadistada oma kontrolleri ning omab 6 seadistussalvestusvõimalust Switch'i jaoks ja sama palju ka PC jaoks.

Veel üks tore asi on see, et kontroller omab line-of-sight commands, mis võimaldavad inimeste silmaliikuvuste jälgimist mugavaks konsooli või PC kasutamiseks. Selleks on vaja alla laadida lisaprogrammi ja kasutada arvutit videovõimalustega.

Allikad:

Flex Controller for Nintendo Switch, HORI USA https://stores.horiusa.com/flex-controller-for-nintendo-switch/?showHidden=true

Shop, The AbleGamers Charity https://ablegamers.shop/products/hori-flex-controller

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Arvustus Eric S. Raymondi Hacker-HOWTO kohta

  Eric S. Raymondi Hacker-HOWTO alates esimestest lausetest on nähtavalt kirjutatud ebaformaalselt, seega võin kõigepealt kiita autori selle eest. Sellise juttuosa kohe paneb lugejaid mõelda, et see ei ole mingi instruktsioon või häkker 101 raamat, mille kohta võiks samm sammult häkkeriks saada, kuid rohkem annab võimalust analüüsida, kas üldse on tarvis häkkeriks saama või mitte. Samal ajal dokumendis on mõned head mõtted sellest, kuidas IT-valdkonnaga seotud inimene näeb häkkeri sõna tähendust.  Vist sellega on minu poolest kiitmine jõudnud lõppuni ning võin alustada arvustusega :P Eric S. kõigepealt räägib sellest, et häkkerid ehitasid interneti kuna iseeneselt häkker on inimene, kelle oskused ja mõtted lähevad raamistikust välja. See võiks olla hea mõte, kui see ei oleks nii keskendunud positiivse häkkeri küljele. Häkkeri mõte selle dokumendi sõnadest omab vist positiivse hinnangu, kui iseeneselt häkkerid ei ole ainult nii positiivse mõttekäiguga inimesed. Häkkeri mõte on ...

Google Maps analüüs: arendus- ja ärimudel

Tänasel ajal mõned meist ei saa endale kujutada oma elu ilma Google Maps'ita ning see on täiesti aruasaadav. Ei ole vaja leidma ja analüüsida nii suurt hulka informatsiooni, tuttavatest küsida ja üldse püüdma leida viis selleks, et konkreetse kohta leida.  Arendusmudel.  Google Maps ikkagi ilmus ideest. Pärast ome idee läbiviimist see ilmus software'ina, mis oli vaja alla laadida ja installida, kuid see veel oli enne, kui see torkas Google silma. Selleks, et see oleks Google jaoks sobilik oli vaja seda teha nii, et see töötaks brauseri abil ning see oli natuke muudatud ja ilmus meile juba teatuna Google Maps'i natuke lihtsam kujul. Võttes arvesse seda, et tiimi idee oli rõhutatud rohkem selle tarkvara loomisele, mitte Google jaoks programmeerimisele, võiks öelda, et see oli kas samm-sammuline või agiilne meetod. Projekti arendus ning selle muutmine Google jaoks võiks isegi kaheks erinevateks projektiks lõigata kuna idee, et sellised kaardid võivad Google kampaaniale meeldid...

3 põnevad IT-lahendused erinevatest sajanditest (1.nädal)

 Arcade games or coin-ops  Arkaadmängud on suured masinad, mis võimaldavad inimestele mängida ja nautida videomänge, kuid selleks, tuleb kasutada kas spetsiaalsed või tavalised mündid. Esimene arkaadmäng ilmus aastal 1971 ja selle nimi oli Galaxy Game. Selle prototüübiks oli esimene üldse eksisteeriv Spacewar! mäng, mis ilmus isegi varem. Arkaadmängud olid väga populaarsed nii Nõudeliidus kui ka Ameerikas ning isegi meie kõigile teatav Pinball, mis oli vana Microsoft operated arvutis kõigile kättesaadav veel ilma interneti ühenduseta.  Kui meie vaatleme ja võrreldame arkaadsed mängud meie tänapäeval kuulsete mängudega, siis need veel ei olnud kodust kättesaadavad ja mängimiseks oli vaja Arkaadmängude saali minna. Mängude konsoolid veel ei omandanud pulte ega diske, iga aparaat võimaldas mänguda ainult ühe ja sama mängu nupude ja kängude abil  ning highscore'i liste. Kes teab, kuidas nad näeksid tänapäeval välja, kui tol ajal noorukid võiksid meiega koos mängida arvut...